مراحل ساخت استخر

گروه نگین آذین پارت در بخش ساخت و ساز استخر، ترکیبی از هنر زیباشناسی و معماری را برای خلق یک پروژه به کار برده است.
ما همواره در بخش طراحی و ساخت استخر در طول سال ها با همکاری و همیاری طراحان فضای سبز مهندسان و معماران حرفه ای و نیز به کارگیری فن آوری های جدید در صنعت ساخت و ساز تلاش کرده ایم پروژه های شگرفی را که هنر و ظرافت را به اوج خود رسانده ایم را ارائه دهیم.
از طرفی اجرای استخرهای طبیعی و ساخت انواع استخرهای سفارشی، استخرهای آب گرم، برکه، آبشار و آبنما در دستور کار این شرکت می باشد.
مراحل ساخت استخر به اختصار به شرح زیر می باشد:
فاز ۱: قبل از شروع ساخت استخر ابتدا باید با بازدید از مکان مورد نظر شما plan استخر را ترسیم کرده سپس در مکان مورد نظر با کشیدن شمایی از استخر و علامت گذاری با چوب به صورت نمونه آن را مشخص نموده و پس از تایید شما حفاری آغاز می گردد.
فاز ۲: حفاری خاک منطقه استخر توسط لودرها صورت گرفته و توسط کامیون های کمپرسی خاک حفاری شده از منطقه خارج می گرددکه کل این عملیات ۱ روز طول می کشد.
فاز ۳: شامل لوله کشی و استحکام کف استخر می باشد. لوله کشی در استخر با نهایت دقت صورت گرفته و عملیات استحکام کف استخر با کوبیدن خاک کف صورت می گیرد.
فاز ۴: سپس با استفاده از بتن و قیر کف استخر را استحکام بیشتر داده و عملیات آرماتور بندی را انجام داده تا بتوانند با استفاده از بتن از استحکام کف و دیواره ها اطمینان حاصل کنند.
فاز۵: ارائه اتصالات برق برای روشنایی استخر و تجهیزات و خدمات الکتریکی است.
فاز ۶: استفاده از کاشی برای داخل استخر که از معماران حرفه ای در جهت طراحی و دکوراسیون داخلی استفاده شده و از سنگ های طبیعی برای این امر استفاده می کنند.
فاز ۷: تزیین کاسه داخلی استخر با استفاده از سنگ های طبیعی و تراش داده شده.
فاز ۸: بلافاصله پس از پایان ساخت استخر آن را با آب کاملا پر کرده و با دقت تمام قسمت ها را از لحاظ فنی معاینه می کنیم.

You May Also Like